„W komunikacji najważniejsze to usłyszeć to, co nie zostało powiedziane” (Peter Drucker)
kreatywna reklama dla biura nieruchomości

Kreatywna reklama dla biura nieruchomości

Podobnie jak każdy produkt, firma, czy marka również biura nieruchomości wymagają działań z zakresu reklamy i promocji. Jako że konkurencja na rynku jest całkiem spora, a w dużych metropoliach biura nieruchomości wyrastają jak grzyby po deszczu, konieczne są kompleksowe działania, by wyróżnić się na tle konkurencji. W związku z tym warto skorzystać z usług profesjonalistów i wykorzystać kreatywność agencji.

Od czego zacząć?


Należy w pierwszej kolejności określić grupę docelową, do której skierowana jest oferta. W przypadku biura nieruchomości należy mieć na uwadze bardzo rozbudowane potrzeby klientów. To nie tylko wiek jest istotny, ale również miejsce zamieszkania, sytuacja materialna, rodzinna, zainteresowania oraz pewne wartości, które wyznaje dana osoba. Dlatego grupa docelowa w przypadku biura nieruchomości to całkiem rozbudowana i zróżnicowana populacja społeczeństwa.
Kolejne kroki to już opracowanie odpowiedniej ścieżki, którą przejdzie klient od pierwszej interakcji do kontaktu. I tutaj wkracza właśnie kreatywne działanie specjalistów. Należy bowiem podjąć takie kroki, by potencjalny klient nie tylko zainteresował się ofertą, ale również zaufał firmie i w konsekwencji obejrzał ofertę.

agencja kreatywna

Gdzie reklamować?

Zanim o kreatywnej reklamie, warto również wspomnieć o sposobach, jakie są obecnie dostępne, by wyróżnić się na tle innych biur. Dlatego specjaliści zazwyczaj oferują kompleksowe działania, w tym witrynę internetową biura, odpowiednie pozycjonowanie, wykorzystanie możliwości Google ADS, mailing i wykorzystanie portali ogłoszeniowych, które z reguły dotyczą rynku lokalnego. Zakres możliwości jest całkiem spory, dlatego warto wykorzystać wszelkie możliwe środki, by zyskać potencjalnego klienta.

Kreatywna reklama biura nieruchomości


Reklama kreatywna ma za zadanie przyciągnąć uwagę danej grupy docelowej. Jak już wiemy, w przypadku biura nieruchomości to dość duża populacja, dlatego przekaz musi być uniwersalny. Motyw przewodni musi bowiem dotrzeć do zainteresowanych, co więcej trzeba zbudować zaufanie i zadbać o pozytywny odbiór. To zadanie dla profesjonalistów. Agencja kreatywna musi stworzyć nie tylko foldery i katalogi, które zachęcą klienta, ale również stworzyć projekt strony www, reklamę np. w radiu czy opracuje właściwy przekaz na social media.
Przykładem doskonałej reklamy dla branży jest projekt opracowany przez Agencję Kreatywną z Wrocławia Brandgarden. Kampania reklamowa i branding dla osiedla okazała się olbrzymim sukcesem. Nazwa osiedla stała się motywem przewodnim kompanii i charakterystycznym znakiem rozpoznawczym. Doskonałym rozwiązaniem była również identyfikacja wizualna, która zachęcała klientów do skorzystania z oferty. Pozytywny odbiór zagwarantowały również bannery i billboardy, które pojawiały się na ulicach Wrocławia.

Kreatywna reklama dla biura nieruchomości to spore wyzwanie, jednak dla profesjonalistów, dla których tworzenie jest pasją to prawdziwa przyjemność. Warto zatem skorzystać z usług sprawdzonej firmy, która ma na koncie kampanie zakończone sukcesem. To gwarancja udanej reklamy.

Artykuł powstał we współpracy z agencją marketingową Brandgarden.

Leave a Comment