2 pytania do… Łukasz Hardek!

Jak mailing może wpłynąć na sprzedaż? I jak należy z nim postępować, by przyniósł pożądane efekty? Co nie co o e-mail marketingu, na półtora miesiąca przed konferencją Sprzedaż by Poznań, opowiada nam jej prelegent – Łukasz Hardek!

logo freshmail

MWMarketing: Czy dobrze zaplanowany mailing, może zwiększyć sprzedaż naszych produktów i zainteresowanie nimi?

Ł.H.: Musimy pamiętać o tym, że każda źle zaplanowana akcja marketingowa nie ma szans powodzenia. Nie inaczej jest z e-mail marketingiem. Personalizacja treści, segmentacja bazy mailingowej i odpowiedni czas wysyłki sprawiają, że email marketing może być najskuteczniejszym narzędziem sprzedażowym.
Dodatkowo, ze względu na niskie koszty, przynosi bardzo duży zwrot z inwestycji.

MWMarketing: Jaka jest przyszłość e-mail marketingu? Czy czekają go jakieś zmiany, lub innowacje?

Ł.H.: E-mail marketing był i jest jednym z najskuteczniejszych i do tego najtańszych form marketingu, nie inaczej będzie w przyszłości.
Jego popularność wymusza jednak zmiany bez których nasze kampanie mogą pozostać niezauważone. Przyszłością z pewnością jest maksymalna automatyzacja takich wysyłek, ale przede wszystkim jak największa personalizacja.

 

Więcej o e-mail marketingu i innych efektywnych metodach sprzedaży i promocji możecie dowiedzieć się podczas konferencji Sprzedaż by Poznań – już teraz sprawdźcie, jakie korzyści przynosi udział w konferencji!

person-portrait-lukasz-hardek-190x190

 

Łukasz Hardek – Specjalista od e-mail marketingu w firmie wiodącej w tej dziedzinie na polskim rynku – Freshmail. Z firmą związany jest od 2012 roku, gdzie z powodzeniem  wykorzystuje doświadczenie zdobyte wcześniej m.in. w Onecie i Interii. Na konferencji Sprzedaż by Poznań opowie, jak za pomocą e-mail marketingu zwiększyć sprzedaż w naszej

 

 

Śledźcie aktualności dotyczące konferencji Sprzedaż by Poznań i obserwujcie pozostałe działania na naszym oficjalnym Fanpage’u!

baner