2 pytania do… Kamila Wrocińska!

Kolejną bohaterką cyklu jest Kamila Wrocińska.
Prezes zarządu firmy Milado Centrum Rozwoju Personalnego. Trener, konsultant biznesowy, manager z 18-letnim doświadczeniem w sprzedaży.

Dowiedz się, kto jeszcze wystąpi podczas cyklu konferencji ByPoznań w pierwszej połowie 2016. roku!

MW Marketing: Idealny kandydat na handlowca to?

K.W.: Za każdym razem kiedy rozmawiam z moimi klientami, którzy chcą zatrudnić handlowca, wspólnie zastanawiamy się kto to ma być? Kto będzie najlepszy? Co będzie w oczach klienta wskazywało na to, że to właśnie ten jeden jedyny, który pozyska dla firmy najbardziej intratne kontrakty. I niezależnie od tego o jakiej branży rozmawiamy, z jakimi klientami by ten ktoś miał rozmawiać i jak duże kontrakty negocjować, zawsze dochodzimy do podobnych wniosków.

Po pierwsze:
powinien umieć słuchać ludzi, być ciekawy tego kim jest, co robi i jakie ma problemy klient, a tak naprawdę ktoś kto reprezentuje firmę potencjalnego klienta.

Po drugie:
Musi mieć niezmiernie deficytową cechę, czyli żeby mu się chciało chcieć….

Po trzecie:
a może po pierwsze: musi mieć w sobie ogień. Bo, żeby rozpalać innych ludzi do tego co robimy, sami musimy płonąć. Usłyszałam to kiedyś na jednej z prelekcji Pana Jacka Walkiewicza (którego serdecznie pozdrawiam) i od tego czasu powtarzam to wszędzie jak mantrę, bo myślę sobie, że to klucz do sukcesu w sprzedaży.

MW:Jak odnieść sukces na rozmowie kwalifikacyjnej?

K.W.: Z punktu widzenia kandydata? Kluczem do sukcesu jest bycie sobą! Tylko wówczas znajdziemy pracę odpowiednią dla nas, w której będziemy mogli się realizować. Powiem o tym więcej w trakcie mojego wystąpienia. Natomiast, doświadczenie, wiedza, nasze cechy i umiejętności są niezwykle ważne. Jednak sukces jest wówczas kiedy wstajemy rano i z radością idziemy do pracy, a nie „znów do tej roboty”.
A co gwarantuje sukces rozmowy rekrutacyjnej z punktu widzenia pracodawcy? Temat jest oczywiście złożony. Celem rozmów rekrutacyjnych jest zatrudnienie pracownika najlepiej dopasowanego do naszej firmy. Natomiast ogromnie ważna z mojego punktu widzenia jest również sprawa budowania wizerunku firmy poprzez proces rekrutacji. Najlepszym sposobem na to jest traktowanie każdego kandydata jak najlepszego klienta.

Sprawdź o czym opowie Pani Kamila i pozostali prelegenci podczas najlepszej konferencji sprzedażowej w Wielkopolsce! 

www.milado.com

 

Śledź aktualności dotyczące konferencji ByPoznań – bądź na bieżąco i już dziś zapisz się na nasze wydarzenia!